torsdag 2 mars 2023

Dag två i nya vardagen

Torsdag idag. Fössta tossdan i mass. Firas säkerligen på jobbet med massipantåta.

I natt har svärmor sovit över. Kunde ha en lugn morgon med henne sen när barnen och mannen åkt till skolan och jobbet. Massa prat om ditt och datt. Nu har hon åkt och jag ska ta en promenad i solen tänkte jag. Har ett möte i eftermiddag om formaliteter kring mitt avslut och kompensationer och sådär, och så behöver jag förbereda en coaching session jag har i morgon i ett uppdrag jag kommer fullfölja nu innan jag slutar. Så det är lite strö-grejer kvar. Känns okej. Men ändå himla märkligt alltså. Jag känner mig lite som i en dvala, ett vacuum. Har definitivt inte landat i att det är såhär det är nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mammatankar

 Jag gläntar på dörren till min äldstas rum. Hör att han andas tungt. Han har somnat. Jag går ändå in och kryper upp till honom i hans lofts...