fredag 20 december 2019

Blandade känslor


Har läst igenom mina senaste inlägg och känner att fasen vad jag ska verka pretto då. Nån trist fröken duktig. Är det jag? Jo, kanske. Fast alltså jag känner väldigt blandade känslor inför köpstoppet, för jag börjar inse att jag nog shoppar en hel del mer än jag vill erkänna och det kommer bli tomt att inte kunna ha det tidsfördrivet. Man vill ju gärna bli fin liksom, köpa nåt nytt och kul ibland. Piffa till sig.

Jaja. Nu har jag iallafall investerat en dryg tusenlapp på basplagg, ska rensa ut alla amningslinnen och gamla sunkiga t-shirtar i mellandagarna. Och stryka. Hej hej alla kläder jag inte använt på år och dar!

Och såna här små inlägg gör ju inte att det känns jobbigare iallafall.

11 dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mammatankar

 Jag gläntar på dörren till min äldstas rum. Hör att han andas tungt. Han har somnat. Jag går ändå in och kryper upp till honom i hans lofts...